، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

مبیناجان

مبینا در عروسی علی دایی

1390/2/12 11:11
نویسنده : مامانی
753 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اینجا من نه ماه و دوازه روزه هستم . اون روز برای اولین بار مامانی من و برده بود یک جای خیلی بزرگ که چراغهای زیادی داشت خیل قشنگ بود .

خانمهای زیادی اونجا بودن همگی می زدن و می رقصیدن آخه می گفتن عروسی علی داییه ، من هم تو بغل مامان بزرگم می رقصیدم و هی بشین پا شو می کردم ، زندایی فرانک هم یک لباس سفید پفی پوشیده بود و خیلی خوشگل شده بود .خلاصه اون روز خیلی به من خوش گذشت .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هلیا
16 خرداد 90 15:26
تق تق تق مبینا ی عزیزم اومدم بگم تولد 2سالگیت مبارک باشه عزیزم خیلی تواین عکس خوشگل شدی به مامانت بگو عکسای جدید و عکسای تولدت رو بزاره تا ما هم ببینیم. بوسسسسسسسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبیناجان می باشد