، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

مبیناجان

سه روز تعطيل

1390/3/16 13:30
نویسنده : مامانی
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بعد از سه روز تعطيلي بالاخره امروز به مهد كودك رفتم. آخه اين سه روز زياد بهم خوش نگذشت فقط روز جمعه كه با ماماني رفته بوديم خونه ماماجون بهم خوش گذشت و تا عصر تو حياط مامان جون اينا بازي كردم عصر هم كه تو تراس مامان جون اينا بغل بابايي نشسته بودم، از بس خسته بودم همون جوري تو بغل بابايي نشسته خوابم برد. صبح هم كه از خواب بيدار شدم ديدم كه تو خونه خودمون هستم .

دور روز بقيه رو هم تو بالكن كوچولوي خونمون كه من بهش حياط مي‌گم بازي كردم و همش به ماماني مي‌گفتم بريم خونه مامان جون .راستي يكشنبه رو هم ماماجون خونه ما بود.

راستي امروز روز تولد منه ولي ما بخاطر صبورا و سميرا (دخترخاله‌هام) كه امتحان دارند جشن تولدم رو نگه داشتيم براي روز پدر تا روز پدر و تولدم رو باهم خونه ما جشن بگيريم.

 

زیبا     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

negin
16 خرداد 90 13:38
سلام وب قشنگي داريد. مايل به تبادل لينك هستم اگر موافق بودي بهم خبر بده
مامان زینب
16 خرداد 90 13:47
تولدت مبارک عزیزم
مامان امیرعلی
16 خرداد 90 15:42
سلام خاله جون تولدت مبارک گلم
مامان سید ابوالفضل
16 خرداد 90 16:04
تـــــــــــــولدت مبارک … ……… … … …★ $… … …… … .$… $ $$… … … … $… … $ $$$… … … $ … … …$ $$$$… … $ … … … …$ $$$$$… $ … … … … …$ ★ $$$$$$$$$$$$$$$……… $…$…$…$… $ ★ $$$$$$$$$$$$$$ … … … … …… … $ $$$$$$$$$$$$$… … …… … ………$ $$$$$$$$$$$$… … … … ……… $ $$$$$$$$$$$… … … … … …$ $$$$$$$$$$… … … …… …$★★ $$$$$$$$$$$… … … … … .$ $$$$$$$$$$$$… … … …… … $ $$$$$$$$$$$$$……… … …… … $ $$$$$$$$$$$$$$ … … … … … … $ $$$$$$$$$$$$$$$………$…$…$…$…$ ★ $$$$$…$… … … … … $ ★ $$$$… …$… … … … $ $$$… … …$… … … $ $$… … … …$… … $ $… … … … …$… $ … … …… … … ★
مامان عسل
16 خرداد 90 17:11
تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررک
نی نی سجاد
16 خرداد 90 20:11
سلام عزیزم تولدت مبارک انشاالله تمام عمرت سلامت باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبیناجان می باشد