، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

مبیناجان

رقص

1390/3/31 11:20
نویسنده : مامانی
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اين روزا رقص من خيلي پيشرفت كرده،قبلاً موقع رقصيدن فقط مي چرخيدم ولي الان خيلي پيشرفت كردم . برا خاطر همين مامانم مي خواد وقتي من يك كمي بزرگتر شدم من و بگذاره كلاس رقص . منم كه عاشق ناناي و رقص هستم.

هر روز بعد از برگشتن از مهد كودك به ماماني مي گم برام ناناي بازكنه تا تمرين رقص كنم . تو مهد كودك هم خانم معلم (فريده)برامون ناناي مي ذاره تا برقصيم آخه خانم معلم هم از رقص من خيلي خوشش مي ياد .اون روز هم خانم معلم ازم پرسيد مبينا كي اينجوري مي رقصه منم جواب دادم مامانم ، بعدش پرسيد بابايي چه جوري مي رقصه منم دستامو گذاشتم پشتم و گفتم اينجوري ، بعدش پرسيد ماماني وبابايي باهم مي رقصن منم گفتم آره،ولي نميدونم چرا خانم معلم همش مي خنديد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مبیناجان می باشد